• 26 تیر 1403

کارگاه بین‌المللی "ظرفیت‌سازی از طریق به‌کارگیری تفکر سیستمی برای مدیران و محققان نظام سلامت" را در قالب گرنت Bridging و با همکاری دانشگاه بازل سوییس

کارگاه بین‌المللی "ظرفیت‌سازی از طریق به‌کارگیری تفکر سیستمی برای مدیران و محققان نظام سلامت" را در قالب گرنت Bridging و با همکاری دانشگاه بازل سوییس

مرکز تحقیقات عدالت در سلامت دانشگاه با حمایت مؤسسه نیماد کارگاه بین المللی "ظرفیت سازی از طریق به کارگیری تفکر سیستمی برای مدیران و محققان نظام سلامت" را در قالب گرنت Bridging و با همکاری دانشگاه بازل سوییس برگزار می کند. این کارگاه به منظور ارائه مبانی اولیه تفکر سیستمی، اهمیت تفکر سیستمی در طراحی و ارزیابی مداخلات و اصلاحات نظام سلامت و کاربرد رویکرد تفکر سیستمی در توسعه نظام سلامت ایران و جهان به زبان انگلیسی و با ظرفیت ۳۰ نفر از تاریخ ۲۵ مهرماه سال ۱۴۰۰ به مدت ۵ روز برگزار می شود.

 

مرکز تحقیقات عدالت در سلامت دانشگاه با حمایت مؤسسه نیماد کارگاه بین‌المللی "ظرفیت‌سازی از طریق به‌کارگیری تفکر سیستمی برای مدیران و محققان نظام سلامت" را در قالب گرنت Bridging و با همکاری دانشگاه بازل سوییس برگزار می‌ کند.

این کارگاه  به منظور ارائه مبانی اولیه تفکر سیستمی، اهمیت تفکر سیستمی در طراحی و ارزیابی مداخلات و اصلاحات نظام سلامت و کاربرد رویکرد تفکر سیستمی در توسعه نظام سلامت ایران و جهان به زبان انگلیسی و با ظرفیت ۳۰ نفر از تاریخ ۲۵ مهرماه سال ۱۴۰۰ به مدت ۵ روز برگزار می شود. مهلت ثبت‌نام تا شنبه ۱۱ اردیبهشت‌‌ماه ۱۴۰۰ است.

مخاطبان کارگاه، متخصصین، مدیران و سیاستگذاران ستاد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های تابعه، به علاوه متخصصان، محققان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و فلوشیپ تخصصی در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور می باشند.

علاقه مندان میتوانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی، شرایط و نحوه ثبت نام به لینک زیر مراجعه نمایند.

http://nimad.ac.ir/content/214/Systemic-Thinking

 

 

 

 

کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *