• 26 تیر 1403

اطلاعیه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی با ذکر رشته/ محل برای سال تحصیلی 1403- 1402 در دانشگاه علوم پزشکی تهران

اطلاعیه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی با ذکر رشته/ محل برای سال تحصیلی 1403- 1402 در دانشگاه علوم پزشکی تهران

اطلاعیه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی با ذکر رشته/ محل برای سال تحصیلی 1403-  1402 در دانشگاه علوم پزشکی تهران

جدول اطلاعات مراکز تحقیقاتی و اساتید راهنمای مقطع دکتری تخصصی پژوهشی دارای ظرفیت مصوب این دانشگاه برای اطلاع شما از رشته محل های قابل انتخاب در این دانشگاه نمایه شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت تحقیقات و فناوری، جدول اطلاعات مراکز تحقیقاتی و اساتید راهنمای مقطع دکتری تخصصی پژوهشی دارای ظرفیت مصوب این دانشگاه برای اطلاع شما از رشته محل های قابل انتخاب در این دانشگاه نمایه شده است. این جدول به شما کمک می کند تا ضمن آگاهی از ایده پژوهشی اساتید محترم، بتوانید نسبت به تهیه طرحواره پژوهشی که در زمان مصاحبه از شما درخواست می شود، اقدام کنید. پیشنهاد می شود در صورت امکان با اساتید محترم تماس بگیرید و سپس نسبت به تهیه طرحواره اقدام کنید. برای ارتباط و گفتگو با اساتید می توانید به لینک مراکز تحقیقاتی مربوطه به اینجا  مراجعه کنید.
برابر تقویم ارسالی از وزارت آموزش بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مصاحبه داوطلبان دکتری تخصصی پژوهشی یکشنبه 10 دی ماه 1402 انجام خواهد شد. ساعت و محل مصاحبه از طریق سایت اعلام خواهد شد. 
برای دریافت جدول اطلاعات مراکز تحقیقاتی و اساتید راهنمای مقطع دکتری تخصصی پژوهشی دارای ظرفیت مصوب این دانشگاه اینجا کلیک کنید.
 
 

 

مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم