• 26 تیر 1403

فراخوان انتشار مقاله

فراخوان انتشار مقاله

فصلنامه سلامت در حوادث و بلایا (Health in Emergencies and Disasters Quarterly) متعلق به دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی می باشد و براساس مصوبه یکصد و چهاردهمین کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور از شماره ۱ پاییز 2015 دارای درجه علمی - پژوهشی است. این مجله آنلاین بوده، در هر سال 4 شماره به زبان انگلیسی منتشر و در پایگاه های زیر نمایه می شود:

 

فصلنامه سلامت در حوادث و بلایا (Health in Emergencies and Disasters Quarterly) متعلق به دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی می باشد و براساس مصوبه یکصد و چهاردهمین کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور از شماره ۱ پاییز 2015 دارای درجه علمی - پژوهشی است. این مجله آنلاین بوده، در هر سال 4 شماره به زبان انگلیسی منتشر و در پایگاه های زیر نمایه می شود:

 Doaj (Directory of Open Access Journals); Index Copernicus; BASE (Bielefeld Academic Search Engine); Ingenta Connect; ISC; Committee on Publication Ethics (COPE); Index Medicus for the Eastern Mediterranean Region (IMEMR); HinariJ-Gate Plus; Scillit; IranMedex; SID; Google Scholar; Researchgate; Academia; CiteULike; Linkedin; Magiran; Mendeley; Ricest

بدینوسیله از همه پژوهشگران، اعضای محترم هیئت علمی، دانشجویان و دانش آموختگان گرامی در کلیه رشته ها دعوت می‌شود در صورت تمایل مقالات پژوهشی اصیل، مروری، مطالعه موردی، مروری و  نامه به سردبیر خود را در زمینه های مرتبط با حفظ و ارتقای سلامت در حوادث و بلایا، جهت چاپ به این نشریه ارسال نمایند. لازم به ذکر است جهت سهولت بیشتر، مقالات به هر دو زبان فارسی و انگلیسی پذیرفته می شوند. در مورد مقالاتی که به زبان فارسی در سایت ثبت شوند، پس از پایان روند داوری و اخذ پذیرش، نسبت به ترجمه انگلیسی به صورت رایگان اقدام خواهد شد. اعلام نتایج اولیه داوری مقالات پس از حداکثر 2 هفته و تعیین وضعیت پذیرش مقاله پس از حداکثر 1 ماه خواهد بود. کلیه فرایندهای داوری، ترجمه و چاپ در این مجله رایگان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مجله تماس حاصل فرمایید.

وبسایت: http://hdq.uswr.ac.ir  

ایمیل: hdq@uswr.ac.ir;  hdq2013@gmail.com

نشانی: تهران، خ کودکیار، دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، ساختمان مرکز تحقیقات سلامت در حوادث و بلایا

تلفن: 92-22180083 (21 98+) داخلی 2829

شایان ذکر است تنها مقالاتی که از طریق بخش Online submission پایگاه ارسال شوند برای بررسی، داوری و چاپ در دست اقدام قرار می‌گیرند.

کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *