• 25 مرداد 1403

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام دکترای تخصصی پژوهشی سال تحصیلی 1400-1401

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام دکترای تخصصی پژوهشی سال تحصیلی 1400-1401

 

 

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون ورودی دکتری تخصصی پژوهشی ( Phd By Research )  سال تحصیلی 1401/1400

 

باسلام و عرض ادب و احترام و تبریک به مناسبت قبولی شما داوطلب گرامی 

خواهشمند است از تاریخ  1400/07/20 لغایت 1400/08/15برای ثبت نا‌م و تکمیل فرایند آن با وارد نمودن کدملی به عنوان کد کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور (داوطلبینی که فاقد شماره شناسنامه می باشند از کدملی به عنوان کد کاربری و رمز عبور استفاده نمایند) به سایت ‌https://sipad.tums.ac.ir/stdnew  مراجعه و نسبت به ا‌سکن مدارک و ثبت نام اینترنتی اقدام فرمایند. لازم به ذکر است به دلیل تداخل ثبت نام از پذیرفته شدگان سایر مقاطع، تسریع و تعجیل در امر فوق مزید امتنان خواهد بود. بدیهی است عدم تکمیل مدارک و تائید نهایی آن در موعد مقرر بمنزله انصراف تلقی و مراتب به وزارت متبوع اعلام خواهد شد.

 

توجه خیلی مهم:

الف: ضروری است پذیرفته شدگان قبل از ثبت نام اینترنتی برای تکمیل فرم های بررسی صلاحیت عمومی (گزینش) به سایت Sajed.tums.ac.ir  مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ها گزینش اقدام فرمایند. (کد ملی به عنوان کد کاربری و برای دریافت رمز عبور به گزینه فراموشی کلمه عبور مراجعه نمایند). توجه: برای چگونگی تکمیل اطلاعات خواسته شده به راهنمای دستیاران و دانشجویان در ابتدای سامانه مراجعه گردد. بدیهی است در صورت عدم تکمیل فرمهای مذکور فرایند ثبت نام ناقص و به مرحله تایید نخواهد رسید. درصورت لزوم در روزهای اداری از ساعت 8:30 تا 14:30 با تلفن 09358772776 تماس حاصل فرمایید. (نکته مهم: برای شروع در سامانه ساجد از گزینه فراموشی کلمه عبور استفاده نمایید).

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی:

  1. -اسکن سند تعهد محضری ثبت شده در دفاتراسناد رسمی کشور براساس سهمیه قبولی (برای دریافت فرم های ذیل و سند تعهد محضری کلیک فرمایید و برای اطلاع از نحوه سپردن وثیقه ملکی به جای سند تعهد محضری قبول شدگان با استفاده سهمیه مناطفق محروم و آزاد و شرایط ضامنین به سایت امور حقوقی دانشگاه به آدرس http://vcmdrp.tums.ac.ir/content/5097/مراجعه فرمایید).

ضروری است بعد از اسکن سند تعهد محضری،  اصل تعهد مذکور را به آدرس واحد آموزش دانشجویان معاونت پژوهشی پست پیشتاز گردد.

آدرس واحد آموزش دانشجویان معاونت پژوهشی: (بلوار کشاورز  نبش خیابان قدس ، سازمان مرکزی دانشگاه ،‌طبقه ششم، اتاق 608)

کد پستی: 1417653761

 

لینک تعهد محضری

لینک عدم مغایرت مدارک

لینک تعهد شاغلین

 

ضمناً درصورت هرگونه سوال درخصوص تنظیم سند تعهد محضری و مشاوره حقوقی  پیش از اخذ تعهد در دفاتر اسناد رسمی کشور با دفترحقوقی دانشگاه با شماره 81633361 و سایر شماره های مندرج در سایت دفتر مذکور تماس حاصل فرمایید.

 

  1. -     تکمیل و اسکن فرم های ثبت نامی
  2. -     اسکن دانشنامه یا گواهی موقت مقطع قبل و یا گواهی مبنی برفراغت ازتحصیل تا 30 شهریور ماه 1400 (برای دانشجویان ترم آخر)
  3. -     اسکن شناسنامه (تمام صفحات) کارت ملی و عکس 3*4  عکس 3*4 با فرمت JPEG و حجم کمتر از KB 50
  4. -   ارائه نامه از محل استخدام مبنی بر موافقت بدون قید و شرط با ادامه تحصیل از سوی بالاترین مقام سازمان (لازم به ذکر است مستخدمین رسمی و پیمانی ملزم به اسکن مدرک فوق می باشند). ضمناً ارائه رونوشت حکم ماموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق برای پذیرفته شدگانی که در استخدام رسمی و یا پیمانی وزراتخانه ها، سازمانها و نهادها و... می باشند.(درصورت آماده نبودن درحین ارائه اصل مدارک تحویل گردد)
  5. -   تصویر کارت هوشمند پایان یا معافیت ازخدمت نظام وظیفه برای آقایان و یا گواهی تعویض آن از مراکز پلیس + 10                                                                                                                       
    • پذیرفته شدگان مشمول برای بهره مندی از معافیت تحصیلی لازم است سریعاً با مراجعه به سایت https://services.epolice.ir  وارد پرتال جامع سازمانی شده و نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی اقدام فرمایند. بدیهی است قبل از آن ضرورتاً با مراجعه به اداره وظیفه عمومی شهر محل اقامت نسبت به ثبت و اتمام معافیت تحصیلی مقطع قبلی (کارشناسی) خویش اقدام لازم بعمل آورید.
    •  پذیرفته شدگان سرباز نیز می بایستی از طریق سایت فوق الذکر نسب به ثبت تقاضای ترخیص از خدمت اقدام و پس از تایید آن که قاعدتاً نمی بایستی طولانی تر از 48 ساعت باشد، مجدداً نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی خویش در سایت اقدام و پیگیری فرمایند. (مزید اطلاع اضافه می نماید که این افراد برای ترخیص از خدمت نیازی به ارائه نامه قبولی از دانشگاه نخواهند داشت).
    •  داوطلبین عزیز در صورت لزوم می توانند با مراجعه به بخش آموزش سایت www.vazifeh.police.ir فیلم های آموزشی راهنمای ثبت معافیت تحصیلی داخل کشور را ملاحظه و کسب اطلاع نمایند.
    • لینک فیلم آموزشی راهنمای ثبت معافیت تحصیلی داخل کشور
    1. -        https://vazifeh.police.ir/index.jsp?siteid=25&fkeyid=&siteid=25&pageid=6995
    •  پذیرفته شدگان باید تمامی مراحل ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود را تا صدورمجوز ثبت نام از سوی سازمان وظیفه عمومی پیگیری نمایند تا مجوز ثبت نام (مجوز مورد نظر تاریخ و شماره و امضا دارد) صادر گردد.
    • دانشجویانی که عدم صدور مجوز ثبت نام برای آنان ازسوی سازمان وظیفه عمومی صادر می گردد، می تواند بعلت عدم رعایت مقاطع پیش نیاز و... باشد که در این موارد لازم است درخواست توجیه عدم صدور معافیت تحصیلی را تکمیل نموده و مدارک موردنظر را برای وظیفه عمومی ارسال نمایند. ضمنا" علت عدم صدور معافیت تحصیلی به دانشجو در کارتابل نشان داده می شود.
    • دانشجویان در تکمیل فرم درخواست معافیت تحصیلی و به هنگام درج مقطع تحصیلی، شروع به تحصیل، رشته تحصیلی و مقطع قبلی دقت کافی بنمایند.
    •  مهلت ثبت درخواست معافیت تحصیلی در سامانه وظیفه یک ماه می باشد.
    • دانشجویان برای جستجوی نام دانشگاه به این صورت عمل کنند:
    • دانشگاه علوم پزشکی تهران- دانشکده (موردنظر)
    • تلفن گویای سازمان وظیفه عمومی جهت مشاوره وراهنمایی 096480
     
  6. -     تصویر گواهی پایان یا معافیت و یا ترخیص از لایحه طرح نیروی انسانی
  7. -     گواهی تسویه حساب و یا تقسیط بدهی با صندوق رفاه دانشجویان
  8. -      تصویر کارت سهمیه ایثارگران (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و(…

   

ثبت نام کنندگان محترم لطفاً جهت اطلاعات بیشتر و چگونگی برگزاری کلاس ها و نحوه و زمان انتخاب واحد و در صورت بروز هرگونه سوال می توانید با اداره آموزش دانشجویان معاونت پژوهشی دانشگاه با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

سرکار خانم هراتی زاده: 81634061

سرکار خانم گلبویی نژاد: 81633697

سرکار خانم عظیمی: 81633670

سرکار خانم ویسی: 81633671

 

  • برای دریافت کارت دانشجوئی و اطلاع از امکانات رفاهی، خوابگاه و... به سایت معاونت دانشجویی فرهنگیhttp://vsca.tums.ac.ir   مراجعه فرمایند.

توجه:

 الف: جهت آگاهی از تکمیل بودن وتائید مدارک ضروری است مجددا" حداکثر بعد از 48  ساعت کاری به سایت مراجعه تا پیام ثبت نام انجام شد را مشاهده و رسید تاییدیه ثبت نام موقت را مشاهده و پرینت فرمایید

ب: درصورت مشاهده پیام مدارک ناقص می باشد لطفاً سریعا" نسبت به رفع نقص اقدام فرمایید.

در صورت بروز هرگونه مشکل در سایت ثبت نام با شماره 81633726 مرکز خدمات رایانه و یا دبیرخانه معاونت آموزشی دانشگاه به شماره 81633047  و شماره واتس آپ 09302308499 تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *