• 17 آبان 1403

تبریک ارتقای رتبه علمی 32 عضو هیئت علمی در نشست هیئت ممیزه دانشگاه علوم پزشکی تهران

تبریک ارتقای رتبه علمی 32 عضو هیئت علمی در نشست هیئت ممیزه دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر فتوحی، معاون تحقیقات و فناوری، ارتقا 32 عضو هیئت علمی آموزشی و پژوهشی دانشگاه به مرتبه استادی و دانشیاری را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، معاونت تحقیقات و فناوری، دکتر فتوحی، معاون تحقیقات و فناوری، ارتقا 32 عضو هیئت علمی آموزشی و پژوهشی دانشگاه را که در دویست و شصتمین و یکمین نشست هیئت ممیزه دانشگاه که روز  چهارشنبه ۱۰  اسفند ماه ۱۴۰۱ با حضور دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه در سالن مدافعان سلامت دانشگاه برگزار شد، به مرتبه استادی و دانشیاری را تبریک گفت.

در این نشست با رای اعضای هیئت ممیزه دانشگاه علوم پزشکی تهران، ۱۲ عضو هیئت علمی به مرتبه استادی  و ۲۰ عضو هیئت علمی به مرتبه دانشیاری ارتقا یافتند.

 

اعضای هیئت علمی آموزشی ارتقا  یافته به مرتبه استادی:

دکتر بهنام بهنوش،  دکتر سعید صادقیان،  دکتر طیبه سلیمانیان، دکتر مهدی امینیان، دکتر وحیده سادات لاجوردی، دکتر فرزاد کمپانی،  دکتر مریم غیاثی از دانشکده پزشکی

دکتر فرهاد رضائی و دکتر ژیلا یاوریان از دانشکده  بهداشت

دکتر سید امیرحسین میرهاشمی از دانشکده دندانپزشکی

دکتر مرجان قاضی سعیدی از دانشکده پیراپزشکی

دکتر هومن شهسواری از دانشکده پرستاری و مامایی

 

اعضای هیئت علمی آموزشی ارتقا یافته به مرتبه دانشیاری:

دکتر فرزاد واقف داوری،  دکتر فروغ البرزی اوانکی، دکتر محمد حسین پورغریب شاهی، دکتر محبوبه همت آبادی،  دکتر رضا عاطف یکتا،  دکتر مینا رنجبران، دکتر حمید ریاضی اصفهانی، دکتر صغرا ربیع زاده،  دکتر بهداد قریب از دانشکده پزشکی

دکتر خسرو عبدی از دانشکده داروسازی

دکتر حسین حصاری، دکتر  مهدیا غلامی، دکتر مهرفام خوشخونژاد، دکتر فائزه عطری  از دانشکده دندانپزشکی

دکتر افضل شمسی از دانشکده پیراپزشکی

دکتر جمال الدین بگجانی از دانشکده پرستاری و مامایی

 

اعضای هیئت علمی پژوهشی ارتقا یافته به مرتبه دانشیاری:

دکتر آرش جلالی از پژوهشکده قلب و عروق

دکتر لاله قدیریان مارنانی از مرکز تحقیقات تحقیق وتوسعه دانشگاه

دکتر عطاالله پورعباسی و دکتر بابک ارجمند از پژوهشگاه غدد

 

مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

تصاویر

عکس1 عکس2 عکس3 عکس4 عکس5

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *